Lato





widok zachmurzonego nieba


     Lato wślizgnęło się do naszej codzienności niepostrzeżenie. Nie zostało zauważone w porę i hucznie powitane, bo i kaprysić w tym roku sobie postanowiło.


     Pogoda buja się jak piórko na wietrze. To upał, to ziąb, to deszczem zacina. Takie wahania bardzo niekorzystnie wpływają zawsze na mój nastrój. Nie wiem jak to wygląda u Was, ale ja jestem, na moje nieszczęście, wyjątkowo uzależniona od tego, co dzieje się za oknem.


krzesło, stół i doniczka na balkonie



krowi dzwonek w zaroślach


     Bywa jednak, że taka sytuacja zadziała coś na +. 
Z deszczu i chmur ponurych zrodził mi się w głowie tekst piosenki. Nie wiem czy jest coś wart, bo ja pisząc już się do niego przyzwyczaiłam. Wszelkie sugestie 
i konstruktywna krytyka mile widziane:).


     Może raz jeszcze zacznę powoli,
bo i czas zawsze dobry na miłość.
Jeśli Panie łaskawie pozwolisz,
to pominę to, co już było.

     Może raz jeszcze zacznę od nowa
jeśli Panie łaskawie pozwolisz.
Wiesz, że muszę przynajmniej spróbować
ubrać błędy w żart co nie boli.

     I raz, i dwa, i trzy
cichutko przez życie przemykam na palcach.
Wyrzucam z pamięci stracone dni.
I raz, i dwa, i trzy
znów lekko z życiem tańczę walca.
Raz, dwa i trzy zaplatam w warkocze złe sny.

     Chyba uda się udać przed światem,
że się czas nagle w tańcu zatrzymał.
I pozwolisz mi Panie łaskawie
w dobry czas lekkim krokiem popłynąć.

     I raz...

     Że rymowadło wyszło niezbyt fotogeniczne ;) - okraszam pościk fotkami z mojego ogrodu.




karmnik w zaroślach



krzaczek poziomek



gąszcz lawendy






^
Katalpa przygotowuje się do kwitnienia


gęste krzewy



karmnik na płocie



pnąca róża i ocynkowana konewka



kwiaty pnącej róży



winobluszcz


Dobrej nocy i słonecznego jutra.
viola


kolaż zdjęć z ogrodu


kolaż zdjęć z ogrodu


kolaż zdjęć z ogrodu


kolaż zdjęć z ogrodu

Komentarze

  1. No proszę! Kolejny talent. Pięknie Ci się te słowa złożyły.
    Pamiętam, że będąc w liceum pisałam jakieś wiersze... Ale talentu albo romantyzmu mi chyba zabrakło. ;)
    Pisz i notuj wszystkie.
    pozdrawiam :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Ja też w liceum pisałam. Mam wszystkie, ale dziś działają na mnie gwałtowniej niż niejeden kabaret;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zdolna z Ciebie dziewczyna. Wiem to nie od dziś.
    A kwiaty w ogródku przepiekne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Paczuszka wysłana, powinna dotrzeć lada dzień. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Zachwycila mnie Twoja piosenka i Twoj ogrodek. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie robisz fotki i fajnie piszesz. Trzymam za ciebie kciuki. Z przyjemnoscia bede do Ciebie zagladac Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Viola, przepiekny ogrod.
    Niezly tekst.
    I przypomnialas mi o poziomkach.
    Lece zrywac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że już się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna piosenka, ciekawa jestem Twojego jej wykonania z podkładem muzycznym:-)
    Ja też jestem trochę meteopatką i mam już dość tego dziwnego lata.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam. Lato chyba się wreszcie zreflektowało. Przynajmniej u nas jes ciepło

      Usuń
  9. Słowa są naprawdę mega.... Twój ogród przywołuje moje miłe wspomnienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przeważnie latem nachodzą dobre wspomnienia. Szczególnie te z dzieciństwa.

      Usuń
  10. Piękna piosenka... Przywodzą mi na myśl ballady Bułata Okudżawy.
    Przynajmniej mi taka melodyka brzmi w uszach czytając Twój tekst :)
    Masz wspaniały talent - ubraierasz w słowa to co w duszy gra...
    Proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Cię bardzo dobrze, ja też jestem bardzo uzależniona od tego, co dzieje się za oknem. Pozdrawiam beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Słowa pięknie składasz ,masz talent po prostu :)
    Ogródek śliczny ,naturalny ,takie lubię najbardziej.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera