Srebrny weekend


Szaro, buro za oknem. Pogoda wpędza nas, a przynajmniej mnie w ponury, wręcz depresyjny nastrój.

 Z drugiej strony, nie da się pracować w ogrodzie, nie chce się wyjść na spacer, więc w sobotę i w niedzielę czasu mam pod dostatkiem. Postanowiłam więc wykorzystać go do poznania nowych rękodzielniczych technik i nowych możliwości. 



Były warsztaty tworzenia biżuterii z żywicy epoksydowej i tworzenie sojowych świec zapachowych w "Pracowni kreatywności" w Bielsku-Białej, było filcowanie z kursami online, które nagrywa Justyna ze szkolafilcowania.pl - właścicielka pracowni kreatywności.



Tym razem jednak zdecydowałam się na coś znacznie mocniejszego. W ruch poszły palniki, wiertła, druciane szczotki i piece do wypalania. Wybrałyśmy się z córką do Częstochowy, do pracowni "Planetart na kurs tworzenia biżuterii ze srebra. Karolina i Sylwia - prowadzące       w "Planetart" kursy i warsztaty, to prawdziwe czarodziejki. Spod ich rąk wychodzą małe srebrne cuda. Nasze pierwsze prace może nie zachwycają, ale i tak jesteśmy dumne                 i zmotywowane do doskonalenia umiejętności. Praca z Art Clay (masą ze srebrem) jest łatwa  i dostępna dla każdego. 








Pozdrawiam ciepło
viola

Komentarze

  1. Zbliza sie wiosna, wiec chcialabym zeby w mieszkaniu ladnie pachnialo, rzadko kupuje ciete kwiaty, doniczkowe to raczej takie niepachnace, wiec szukam swieczek, ktore ladnie i dlugo pachna. Czy macie jakies godne polecenia? Jak ze swieczkami dostepnymi w H&M albo Home&you? Moze te z ikei? Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przede wszystkim kupuję świece w szczelnie zamkniętych szklanych pojemnikach. Intensywniej i dłużej pachną. Cena też nie jest bez znaczenia, więc najczęściej zaglądam do Action i Pepco. Tam ostatnio kupiłam pięknie pachnącą świecę ARIL exclusive verbena i white peach w pojemniku z drewnianym zamknięciem. Po wypaleniu świecy zyskałam ładny pojemnik na drobiazgi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera