Dwa wesela i...





kartka ze słonecznikami i torebka na kartkę


     Dwa wesela i...niestety pogrzeb.


   Koleżanki mojej córki zdecydowały się na kolejny krok w swoim życiu i poprosiły mnie o pomoc w ukwieceniu ostatnich chwil wolności ;). Nie mogłam odmówić...sobie przyjemności poobcowania z kwiatami.

Nie powiem, kosztowało mnie to trochę stresu, bo okazja nie byle jaka, a i dawno tego nie robiłam. Efekt? - Dwie zarwane nocki i to, co poniżej




brama wjazdowa ozdobiona balonami i tiulem



płot ozdobiony białymi balonami i tiulem



maska samochodu ślubnego z bukietami czerwonych róż i białych frezji

Przepraszamy za usterki ;)  W tle - prace nad moim biednym dachem


maska samochodu ślubnego z bukietami czerwonych róż i białych frezji



drzwi samochodu ślubnego z czerwoną różą



maska samochodu ozdobiona słonecznikami

Wzory dekoracji zgodne z życzeniami dziewczyn 


tył samochodu ozdobiony słonecznikami


     I podziękowania


słonecznikowa kartka dla rodziców



torebka na kartkę



kartka ze słonecznikami i torebka na kartkę




     Kolejny pogrzeb w mojej rodzinie. Każde odejście jest bolesne i przykre, ale to jest  tym bardziej dotkliwe, że pożegnał się z nami (a właściwie odszedł bez pożegnania, bo kto by się tego spodziewał) bardzo młody człowiek. Mój chrześniak. Musiałam podarować mu na ostatnią drogę coś od serca. Lubię pracować z roślinami, ale takich okazji nie chcę!


wianek żałobny z kwiatami wrzosu, liśćmi i aniołem



Wianek krok po kroku


     Potrzebne do wykonania: podkład słomiany, kawałki kory brzozowej, haftki rzymskie lub drut florystyczny, wrzos, zieleń, cążki do cięcia drutu, sekator, klej na gorąco, nożyczki


wrzosy, liście, nabłyszczacz



słomiany wianek, nabłyszczacz, sekator i berberys



przyklejanie kawałków brzozowej kory na podkładzie słomianym

 1. Do spodu i boków podkładu przyklejamy gorącym klejem kawałki kory    
                     

przyklejanie kory do słomianego wianka



2. Przygotowujemy sobie różnej wielkości bukieciki z wrzosów i zieleni

małe bukieciki z kwiatów wrzosu i liści

3. Haftkami rzymskimi (ja robię sama z drutu florystycznego) upinamy bukieciki 
w miejsca wolne od kory                     

     haftki rzymskie


     4. Dekorujemy wstążką

fragment gotowego wianka

zbliżenie gotowego wianka


Życzę wszystkim dużo zdrówka i tylko radosnych chwil

viola


Komentarze

  1. Przepiekne dekoracje. I te weselne. Radosne, kolorowe.
    I wianuszek dla Chrzesniaka. To smutne, gdy zegnamy sie na zawsze z bliskimi. Wspolczuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo smutne. Szczególnie gdy życie się kończy dosłownie w kilka sekund

      Usuń
  2. Piękne te ślubne dekoracje :) zawodowa florystka z Ciebie! Szczere wyrazy współczucia. Nie powinno na tym świecie tak być, żeby starsi żegnali młodych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam sobie kiedyś kurs florystyczny, ale rzadko mam okazję wykorzystać wiedzę i umiejętności dlatego skrzętnie wykorzystuję wszystkie nadarzające się. Korzyść obustronna. Ja nie wychodzę z wprawy, a dziewczyny nie płaciły za usługę.

      Usuń
  3. Kochana, poradziłaś sobie znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Najważniejsze, że Młodzi byli zadowoleni.

      Usuń
  4. Dekoracje ślubne bardzo mi się podobają ,są takie delikatne ,nie przesadzone :)
    Wianek dla chrześniaka też bardzo ładny ,gdyby jednak na inną okazję ,a tak to mi smutno na sercu-współczuję-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, okazja zmienia punkt widzenia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne robisz dekoracje:-)
    Mam nadzieję, że z dachem w Twoim domku już lepiej?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Smutne są takie wydarzenia, kiedy żegna się kogoś bliskiego, zwłaszcza takie jak piszesz-nagłe.

      Usuń
    2. Dziękuję. Dach od zewnątrz skończony. Teraz muszę wysupłać trochę czasu i zakasać rękawy, aby przed zimą ocieplić go od środka. Na szczęście syn dzielnie mi pomaga :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Sliczne prace, choc smutno, ze na taka okolicznosc. Smierc innych (i to jeszcze mlodszych od nas) zawsze daje do myslenia. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta dekoracja samochodu, jest taka subtelna. Czasem widuję tak przesadnie przystrojone auta i nie wiem, jak komuś może się takie coś podobać :/ Na szczęście w Twoich dekoracjach widać dużo dobrego smaku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kompozycje..a życie nsze plecie smutki i radości i nie da sie tego uniknąć...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musimy brać, co daje i starać się zmieniać dobre w jeszcze lepsze.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Can I siply just say what a comrort to find somebody who truly understands what they are discussing over the internet.

    You certainly relize how to bring an issue to light and make itt important.
    More and more people really need to look at this aand understanbd his side
    of the story. I can't believe you are not more popular given tha you most
    certainly possess the gift.

    My site: search engine optimization reddit

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera