Moja tradycja





     Taka już moja tradycja, że urodziny Sekretery zbiegają się ze świętem wspomnień i zadumy.


W tym roku jednak, z okazji rocznicy mojego tu bazgrolenia nie będę wspominać, roztrząsać ani tym bardziej się rozczulać. Zadumę zostawiłam na cmentarzu, "urodzin", jak to zwykle bywa 
w TYM wieku, szumnie nie obchodzę, ale aby zachować ustalony przed dwoma laty szablon, podzielę się z gośćmi przepisem na kolejny stroik. Może przyda się Wam za rok :)

Do podstawki na doniczkę mocujemy pinholder. Powinno się do tego celu użyć plasteliny florystycznej tak, jak to zrobiłam tutaj  ale chciałam spróbować czy sprawdzi się w tym wypadku zwykły klej i...trzyma 

drut, klej i nabłyszczacz do liści


Podstawkę pod doniczkę kładziemy na mchu (mam szczęście mieć ów w ogrodzie)

podstawka pod doniczkę położona na mchu

Wycinamy krążek i wkładamy do podstawki, zaczepiając o przymocowany wcześniej pinholder.

wycinanie krążka z mchu

puste miejsce po wyciętym mchu

krążek mchu

Na pinholder nabijamy również "mokrą" gąbkę florystyczną, w której mocować będziemy kwiaty 
i zieleń.


gąbka florystyczna umocowana na mchu

Ja do dekoracji wykorzystałam bluszcz, hortensję i sztuczne kwiaty


kwiat hortensji

różowy sekator na bluszczu

bluszcz pnący się po murze

gałązki bluszczu zamocowane na mchu

krążek mchu ozdobiony bluszczem, hortensją i sztucznymi kwiatami


gotowy stroik

gotowy stroik

gotowy stroik


gotowy stroik



Pozdrawiam ciepło
viola


Komentarze

  1. Dziękuję za piękną inspirację, jestem wielką miłośniczką bluszczu:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to obmyśliłaś :) Najlepszego z okazji rocznicy blogowania :) Kochana, życzę Ci kolejnych mile spędzonych lat przy Twojej sekreterze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł!

    P.S. Zerknij tu - http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, przygotowuję listę top blogów wnętrzarskich, mogę Cię zaprosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chętnie skorzystam z zaproszenia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Spóźnione, ale z serca płynące ślę życzenia urodzinowe.
    Piękny stroik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Trochę zaniedbałam blogowe kontakty, ale jestem w trakcie tworzenia drugiego bloga (a nie jestem w tym biegła) ale obiecuję, że się poprawię ;)
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt końcowy, chciałabym kiedyś spróbować ,
    tylko z tym czasem to u mnie kiepściutko :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera