Po godzinach




       Przeszukiwałam ostatnio Internet, żeby zorientować się czy są dla mnie jakieś możliwości dodatkowego zarobku. Skoro i tak codziennie po pracy coś "dłubię";) to może można z tego zajęcia zrobić finansowy użytek. Nie podjęłam jeszcze konkretnych decyzji. Zawsze mam z tym problem. Wszystko muszę przeanalizować, muszę się z tym "przespać". Najczęściej czas działa na moją niekorzyść, ale nie potrafię inaczej. Ale nie o tym chciałam.


      Szukając tak sobie, przechodząc ze strony na stronę i zaglądając to tu, to tam, znalazłam ciekawy portal - addwork24. Jest to istna skarbnica wiedzy na temat pracy dodatkowej i nie tylko. Są porady, wywiady, przykłady. Jest też do nabycia e-book na ten temat. Portal dopiero zaczyna swoją działalność, więc pewnie będzie stopniowo poszerzał ofertę. 

Pozdrawiam


P.S. Dowiedziałam się w trakcie pisania posta, że w poniedziałek 18.11 oraz w piątek 22.11 o godzinie 22:00 odbędą się darmowe webinary prowadzone przez doświadczonego psychologa i coacha p. Elżbietę Kluskę.

Serdecznie polecam, bo warto.





Komentarze


Copyright © Moja sekretera