"Nowe" tuż, tuż



choinka świąteczna ubrana w światełka oraz srebrne i czerwone bombki

   

   "Jest we mnie wiele z tego co jest w Tobie,
jest w Tobie wiele z tego co jest we mnie.
Pomóżmy sobie wzajemnie w dobrym
a złe zwalczajmy wzajemnie"
                              /Janina Wójcicka "Róża jawy i snu"/



Witam wszystkich w dniu podsumowań i "rozliczeń".

Oczywiście zawsze liczmy tak, aby wyjść na +. Pamiętajmy tylko te dobre, szczęśliwe i budujące chwile. Pozytywnie patrzmy w przyszłość życząc sobie i innym samych prostych dróg prowadzących do spełnienia marzeń i celów. A jeśli zdarzy nam się natknąć na mały zakręcik lub przystanąć na chwilę na rozdrożu, życzmy sobie aby w pobliżu czuwała jakaś przyjazna "duszyczka", która pchnie nas na właściwe tory.
    
 
Niech "to nowe", co nadejdzie - w każdym calu, w każdej chwili - najwspanialsze dla Was będzie.
Byście zawsze zdrowi byli, by Was co dzień słonko grzało.
 Niech Wam co noc cud - gwiazdeczka spada prosto do łóżeczka, żeby dobrze Wam się spało.

Niech spełniają się marzenia, by Wam w życiu szło jak w bajce. 
Niech się smutek w szczęście zmienia. Tylko Wy się nie zmieniajcie ;).
 

choinka świąteczna ubrana w światełka oraz srebrne i czerwone bombki




Komentarze

  1. Swietny cytat:)

    Szczesliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Poczytałam, pozaglądałam, popodziwiałam. Jesteś bardzo kreatywna, a Twoje wianki przepiękne. Z przyjemnością będę zaglądać na Twój blog! :)
    Życzę Ci pięknego i pomyślnego Nowego Roku! :)
    pozdrawiam ciepło
    dominika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera