Wyróżnienia są miłe ale...







   Na wielu blogach widnieje wpis: "Wyróżnienia są miłe, ale dziękuję". Z jednej strony, każda z osób piszących na blogu czymś się wyróżnia, tworzy coś wyjątkowego, pomaga innym w taki, czy inny sposób itd...

  Ale, tu pojawia się owo ale...z tytułu dzisiejszego posta, wyróżnienie jakim obdarzyła mnie jakiś czas temu 
Alicja z thegraystarcottage.blogspot.com ma do spełnienia istotną misję -


   "Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie."



Przyznam, że trochę czasu, i pewnie wody, upłynęło od wyróżnienia mnie, ale po pierwsze - jakoś nie wiedzieć czemu źle wpływa na mnie liczba 11, zaś po drugie - źle wpływa na mnie liczba 11 ;). Jak znaleźć aż tyle nowych blogów! Mam nadzieję, że nikt się na mnie nie pogniewa, bo niektóre moje wybory mają obserwatorów sporo. 

No i jest owych nominacji 5


domwhitlove.blogspot.com
kokkablog.blogspot.com
reczniemalowane.blogspot.com
bacillo.blogspot.com
wrzosowystrych.blogspot.com



Oto pytania jakie zadała Alicja i moje na nie odpowiedzi:

1. Dlaczego piszesz bloga?
Aby nawiązać kontakt z pozytywnymi, kreatywnymi ludźmi i oddać choć odrobinę z tego, co czerpałam z blogów garściami - pomysły i pozytywne nastawienie do życia.

2. Słodycze czy owoce?

Ciasto z owocami ;)

3. Ulubiona postać z książki
Na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć, bo czytam baaardzo dużo, ale zwracam uwagę raczej na portrety psychologiczne i temat lektury, niż na konkretną postać.

4. Co sprawia Ci radość?

Sprawianie radości innym

5. Film, którego już nie obejrzysz
Oj, lista byłaby długa. Na pewno wszystkie, w których sytuacje i zachowanie postaci są absurdalne.

6. Wymarzony prezent

Szczery i od serca

7. Ulubiona pora roku
Ciepła

8. Ranny ptaszek czy nocna sowa

Nocna sowa

9. Miejsce, które chcesz odwiedzić
Może zaskoczę odpowiedzią- nasze polskie Kaszuby

10. Twoja mocna strona
Empatia

11. Ulubione zajęcie
Prace w ogrodzie



   Moje pytania do Was (nie bójcie się, nie lubię liczby 11):

1. Zima czy lato?
2. Domatorka czy obieżyświat?
3. Stoicki spokój czy skrajna ekspresja?
4. Gdybyś miała do wyboru niebieską lub czerwoną sukienkę, to czy na pewno kupiłabyś czarną?


   Dzięki wyróżnieniu od Alicji odwiedziłam kilka ciekawych blogów, do których być może inaczej bym nie trafiła. Zapraszam do zabawy.










Komentarze

  1. Bardzo miłe to wyróżnienie :) I po stokroć za nie dziękuję. Myślę, że jutro ( a w zasadzie to już dziś) przy porannej kawie odpowiem na Twoje pytania i z największą przyjemnością poczytam co w Twoim blogu piszczy :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za wyróznienie. Takie chwile zawsze dodają skrzydeł.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki GrayStarCottage ja również trafiłam do Ciebie, z czego się bardzo cieszę - takie wyróżnienia to bardzo dobra okazja by poznać inne blogerki :) I przyznam się, że mnie ta 11 też trochę powstrzymała od dalszej zabawy, ale może pójdę Twoim przykładem i zmniejszę liczbę ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuje, to naprawde przemile!
    Bardzo interesuajce a zarazem najwazniejsze jest jak piszecie,ze dzieki jednemu blogowi, odkrywamy nastepny i kolejny!!
    O to przeciez chodzi, zeby poznac i docenic inne utalentowane kobiety,a przy tym dzielic lub uzyskiwac inspiracje, nowe znajomosci a czesto wielkie przyjaznie:)
    Co ja mam teraz zrobic, bo ja nadal jetem nowicjuszka w tych tematach:)
    Dziekuje raz jeszcze, i wspanialego slonecznego weekendu dla wszystkich!
    Pozdrowienia i serdecznosci z Domu with Love
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera