W samo południe



logo blog in talk

     
     ...sobotnie ciepłe i słoneczne, w równie ciepłej atmosferze, odbyło się 
w Katowicach spotkanie blogerów mieszkających na Śląsku.

Magda i Piotr http://www.wnetrzazewnetrza.pl/ przesympatyczni młodzi ludzie zadali sobie trud pozyskania sponsorów - Orange i Śnieżka

torba firmowa śnieżki z upominkami

i zorganizowania spotkania osób prowadzących blogi o tematyce wnętrzarskiej. 


blogerzy w kawiarni na spotkaniu


Przy owocowych shake'ach i owocowej lampce wina;), w ciekawie i nieszablonowo urządzonym lokalu KAFEJ,  mieliśmy możliwość poznać się osobiście i porozmawiać nie tylko o blogach. 

drewniane skrzynki po owocach w roli siedzisk

  
Dla mnie była to również okazja do odkrycia interesujących blogów, których do tej pory nie znałam.

dwie blogerki na spotkaniu

dwie blogerki na spotkaniu

organizatorka spotkania z dzieckiem

ja na spotkaniu

blogerka na spotkaniu

blogerka na spotkaniu

Upodobania osób odwiedzających blogi i ich oczekiwania wobec autora, tematyka 
i estetyka bloga, to tylko niektóre z tematów poruszonych przez uczestników spotkania:

Marcelinę       sisters about
   Pawła           hanuskowy kącik
Magdę     wnętrza zewnętrza
Lillę                     kokonlilli
Annę          coach your home
Agnieszkę  agnieszka buchta
Joannę     aranż studio wnętrz
i mnie :)

Gorące dyskusje dyskretnie uwieczniła Jagoda z fotoplastykon

  
wspólne zdjęcie blogerów uczestniczących w spotkaniu i oraganizatorów


 Dla mnie było to bardzo wartościowe południe.


Pozdrawiam ciepło
viola

 

Komentarze

  1. Też mi było miło :) Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za udział w spotkaniu! Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnych wydarzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie spotkania. Może i ja pojadę następnym razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. To świetna okazja do poznania interesujących osób

      Usuń
  4. Najlepsza okazja do wymienienia się spostrzeżeniami i pomysłami na bloga !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera