Przedświątecznie





wianek bożonarodzeniowy


     Witam serdecznie wszystkich odwiedzających mnie wirtualnie. 




Trochę wieści przedświątecznych:


bransoletka wykonana na drutach
Dorwałam się do drutów;)

bransoletka wykonana na drutach



naszyjnik z wełny
i do młynka


Tradycyjnie jak co roku - wianki






wianek bożonarodzeniowy



kolaż zdjęć dekoracji świątecznych



wianek



wianek



kolaż zdjęć dekoracji świątecznych



wianek świątecznych



wianek świątecznych



kolaż zdjęć dekoracji świątecznych



zawieszka świąteczna




zawieszka świąteczna




Wykorzystałam resztki z szycia torebek


choinka z filcu




doniczka, w której zainstalowana jest choinka




choinka z filcu



kolaż zdjęć dekoracji świątecznych



A jak Wam się podoba moje jesienne niebo?
Kiedy byłam mała mama mówiła mi, że niebo w grudniu czerwienieje , bo aniołki pieką pierniki.



drzewa i czerwone niebo



drzewa i czerwone niebo



drzewa i czerwone niebo



Pozdrawiam Was cieplutko
i nie dajcie się zwariować z porządkami :)


Komentarze

  1. Przepiękne wianki - kwintesencja Świąt!
    A choinka bardzo pomysłowa :) Świetny pomysł na recykling (czy upcykling - jak to tam zwą :) ).
    Nie myślałaś o stałej sprzedaży? Masz niesamowitą smykałkę i wyczucie smaku.

    O aniołkach nie słyszałam, ale muszę koniecznie zapamiętać i synkowi powiedzieć.
    Szkoda, że tak szybko zapada teraz zmrok..
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo;) Na stałą sprzedaż nie mam czasu, bo trzeba by uruchomić stałą produkcję, a ja tak tylko z doskoku dla dziewczyn z pracy od czasu do czasu coś podłubię.
      Pocieszam się, że już niedługo zacznie dnia przybywać. Jak to mówią: byle do świąt.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Genialny ten naszyjnik :) a filcowa choinka po prostu mnie oczarowała! uwielbiam te kolory i formę :) jest śliczna. Ja również mam szczęście podziwiać z okien piękne zachody, a przynajmniej dopóki nie postawią kolejnych bloków na przeciwko. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci jak najdłuższej możliwości podziwiania pięknych widoków.Później niech ewentualnie postawią jakieś mini domki :)

      Usuń
  3. Wianki - mistrzostwo... Podziwiam kreatywność i umiejętności.
    No cóż już nie poszaleję przed świętami, dzisiaj miałam mały wypadek, jestem potłuczona, posiniaczona, obolała...
    Zresztą nigdy nie szalała, sprzątam przecież codziennie...
    Zdjęcia nieba - piękne mam podobne... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miało być: nie szalałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie uważam za konieczne wywracanie domu do góry nogami tylko z powodu świąt. Wolne dni wolę spędzać z dziećmi i nad książką.
      Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

      Usuń
  5. U mnie wczoraj piekly:))
    Piekne ozdoby , bizuteria, i wianuszki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera