Wspomnienie lata





stara czarna tekturowa walizka

     Walizka kojarzy się niezmiennie z wakacjami, a co za tym idzie z latem, które niestety powoli się z nami żegna. Żegna się w tym roku wyjątkowo pięknie.



Pięknie chciał też wyglądać mój nowy nabytek - czarna walizka wypatrzona na targu staroci za całe 20 zł. Choć nie zagrzała miejsca w mieszkaniu, bo powędrowała do salonu córki aby chronić chusty do analizy kolorystycznej, to pomieszkała na tyle, 
że mogłam zostawić w niej kawałek serca.

Kupiłam ją z planem totalnego "przeprogramowania".
Zmianie ulec miało wszystko, bo przed oczami roiły mi się wzory znalezione w sieci. Pobielone, zdobione pięknymi napisami, zdjęciami, jak te poniżej

odnowiona stara walizka

odnowiona stara walizka


...ale poznałyśmy się bliżej i polubiłam ją taką jaka jest. Kolor i spękania uznałam za atut i, przysięgam, nie z lenistwa zdecydowałam, że poddam to moje cudo tylko lekkiemu liftingowi.

stara czarna waliza


stara czarna waliza przed liftingiem

  1. Metalowe części oczyszczone bardzo drobnym papierem ściernym


wyszlifowane okucia i zamki


wyszlifowane okucia i zamki



wnętrze starej walizki

     2. środek oklejony tapetą


wnętrze walizki oklejone tapetą


wnętrze walizki oklejone tapetą

     3. Całość przetarta czarnym kremem do butów i wypolerowana. Jedynym ozdobnym dodatkiem jest pas z S-H za 2 zł :)

napastowana waliza


efekt końcowy liftingu walizki


efekt końcowy liftingu walizki

   Wielka szkoda, że w moim wspomnieniu tegorocznego lata nie ma lawendy 
w ogrodzie, ale kochane dzieci zadbały o to, by uwiecznić ją dla mnie na fotografiach. Chyba dlatego jakoś tak lawendowo też mi było przy "motaniu" wianka na drzwi.


lawenda i wianek na drzwiach


lawenda w ogrodzie




wiklinowy wianek na drzwiach


wiklinowy wianek na drzwiach


lawenda w ogrodzie


kolaż zdjęć


Pozdrawiam ciepło
viola

Komentarze

  1. Waliza rewelacyjna:) Piękny środek! A lawenda...jak jej nie kochać:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką walizkę mieli moi dziadkowie. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam. Ty podróżujesz, a ja pakuję walizki ;)

      Usuń
  3. Walizka naprawdę świetna, a co do lawendy, to można ją kupić w doniczkach. Prezentuje się naprawdę świetnie. Ta, która jest na wianku jest żywa czy może sztuczna do złudzenia przypominającą prawdziwą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia lawendy pochodzą z mojego ogrodu (choć w doniczkach na balkonie też zagościła) tylko nie było mnie w domu przez całe lato, więc nie mogłam nacieszyć oczu na żywo. Ta na wianku jest sztuczna :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetna ta walizka Violu:-) Lubię takie przedmioty z duszą.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera