Patynowo





konik na biegunach


     Witajcie!

     Nie, nie urządziłam sobie wakacji od blogowania, ani mnie ono nie znudziło. Przyczyna mojej dłuższej nieobecności jest bardziej prozaiczna - komputer, złośliwiec odmówił współpracy. Ale jestem i chcę się podzielić z Wami wrażeniami z mojej ostatniej wycieczki, bynajmniej nie tylko krajoznawczej.



piękny stary budynek


piękny stary budynek i logo Annie Sloan



  Trafiłam w Internecie na ogłoszenie dziewczyn prowadzących pracownię-sklep PatyNowy, o błyskawicznych (również tanich) warsztatach. Pojechałam sobie więc do Krakowa i odwiedziłam to urocze miejsce. 



niebieska ławeczka przed pięknym starym budynkiem



kolorowe kwiaty ustawione na stoliku


 Warsztaty stworzyły okazję do zapoznania się z produktami Annie Sloan: farbami kredowymi i woskami. Można było popróbować, poeksperymentować, popodziwiać efekty zastosowania tychże, no i oczywiście pozbyć się trochę ciężaru z portfela ;). No, bo jakże tak wracać z niczym? 




logo Annie Sloan



pracownia PatyNowy od wewnątrz



   Moim celem było, przede wszystkim, zapoznanie się z gamą kolorystyczną, spisanie sobie numerów barw, które mnie interesują, ale okazało się, że jest dostępny w sprzedaży wzornik kolorów, który nieomieszkałam nabyć.

   Miejsce baaardzo klimatyczne. Efekty pracy właścicielek z farbami i woskami A.S. - zachwycające. Zrobiłam dla Was kilka fotek. Niestety tylko komóreczką, ale zachęcam do odwiedzenia PatyNowego bloga, gdzie znajdziecie mnóstwo inspiracji.


piękny stary kredens pomalowany na szaro



stara komoda pomalowana na zielono



stary regał pomalowany na fioletowo


kolarz zdjęć z warsztatów


    Nie tylko farby, ale i sporo pięknych drobiazgów dla domu można również nabyć 
w prowadzonym przez firmę sklepie internetowym.




koń na biegunach



wnętrze sklepu PatyNowy



kolarz zdjęć ze sklepu PatyNowy



Jeśli mieszkacie w pobliżu, zachęcam do odwiedzenia.




kolaż zdjęć ze sklepu PatyNowy



Pozdrawiam kolorowo 
viola










Komentarze

  1. Violu, odkryłaś bardzo ciekawe miejsce. Fajnie nauczyć się czegoś nowego lub poszerzyć umiejętności. Lubię takie miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bywałam we Wrocławiu. Fundacja "Flafi" organizowała różne ciekawe warsztaty, ale chyba już nie istnieje;(

      Usuń
  2. Oj pojechalabym!
    Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twoim zamiłowaniem do podróży pewnie dotrzesz i tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś już gdzieś natknełam sie na te farby, o których piszesz. Zastanawiam sie, jaki w rzeczywistości dają efekt i jak się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt końcowy zależy od fantazji malującego. Można je rozcieńczać, malując mokrym pędzlem uzyskać efekt terakoty, gęstą farbą można tworzyć dowolną fakturę itd. Osobiście nie korzystałam jeszcze z tych farb, bo niestety odstrasza cena. Jednak przed pracownią meble były wystawione na różne warunki atmosferyczne i wyszły z tego bez szwanku;) Ważną rzeczą jest również zabezpieczenie powierzchni woskiem lub lakierem.

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Uwielbiam, takie kolory kwiatów! Prezentuja się naprawdę cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim, za dzielenie się swoimi przemyśleniami i opinią. Będzie mi miło, jeśli i Ty zechcesz dopisać kilka słów.



Copyright © Moja sekretera